سنسور فشار

محافظت از قطعات الکتریکی سنسورهای غوطه‌ور فشار ونتد

سنسورهای غوطه‌ور فشار ونتد

کابل غوطه‌ور گران‌قیمت‌تر است چون باید تقویت شود تا وزن سنسور را تحمل کند و همچنین وزن خود را در سوراخی عمیق، بدون اینکه کشیده شود که به تغییری در موقعیت سنسور و در نهایت کالیبراسیون سنسور منجر خواهد شد.

یک کابل غوطه‌ور همچنین یک لوله ونت دارد که از داخل آن می‌گذرد تا سنسورهای فشار مرجع گیج به فشار هوای محیط دسترسی پیدا کنند که برای اندازه‌گیری دقیق سطح، حیاتی است. به خاطر این پیچیدگی مازاد، کابل غوطه‌ور قیمت بیشتری از کابل‌های عمومی سنسور دارد و در نتیجه با یک جعبه تقسیم می‌توان از هزینه‌های نصب کاهش داد و همزمان یک ونت ارائه شود که جلوی نفوذ رطوبت به داخل کابل را می‌گیرد.

با آنکه بیشتر تجهیزات نمی‌توانند برخورد صاعقه را تحمل کنند، اما این امکان وجود دارد که از ابزار نزدیک به جهش ناگهانی ولتاژ محافظت کرد که خیلی شدید نیستند اما می‌توانند به قطعات الکترونیکی حساسی که در برابر تخلیه الکتریکی، ایمن نیستند آسیبی جدی وارد کنند.

اگر یک پروب سنسور دما PT100 در نصب جعبه تقسیم KL1 باشد، می‌تواند این امکان را داشته باشد که ترانسمیتر PT100 خروجی دماسنج مقاومتی پلاتینی را به سیگنال 4-20mA دو سیم تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code