درباره هاگلر

تاریخچه

هاگلر در ایران از سال 1389 هر چه بزرگتر شده و به اعضای خود اضافه کرده است، همواره اعضایی را در کنار خود داشته که مانند یک خانواده صمیمی و گرم بوده اند و یک محیط روشن همراه با ارتباطات نزدیک دارند و سعی در ایجاد و حفظ بالاترین سطح حرفه ای تعاملات داشته است.شرکت هاگلر آلمان؛ در دفتر ایران فعالیت خود را با هدف اصلی ارایه خدمات در زمینه تجهیزات اندازه گیری فشار آغاز نمود و در حال حاضر از جایگاه رفیعی در این زمینه برخوردار می باشد که سوابق درخشان این سالها و مشتریان بیشمار آن، حاکی از معتبر و موفق بودن در حوزه فعالیت خود می باشد.

 دستاوردها و استانداردهاي هاگلر

“ارزشمندترين دستاورد گروه هاگلر رضايت مشتريان وفادار مي باشد و تعهد به تعالی و ارتقای کیفی منجر به کسبِ چنين افتخاري در زمينه صنعت كشور شده است. از بدو تأسیس تا کنون، گروه هاگلر موفقیت‌های چشمگیر و دستاوردهای قابل توجهي را از آن خود کرده است که نشان از تمایل این سازمانِ گسترده به تعالی و پویایی در انجام امور مختلف و خلقِ ارزش‌های متنوع دارد.”

دستاوردها و موفقیت های گروه صنعتی هاگلر می توان به اختصار به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنها شركت عرضه محصولات سنسور فشار با تضمين گارانتي
  • قوي ترين تيم بازديد و خدمات پشتيباني محصولات سنسور فشار و معرفي، مشاوره و اطلاع رساني درمورد برند هاي مختلف سنسور فشار
  • كامل ترين و به روزترين وب سايت مرجع اطلاع رساني مقالات و اطلاعات كاربردي مرتبط با سنسور فشار
  • همكاري در زمينه تامين تجهيزات اندازه گيري فشار با شركت هاي نام آشنايي چون فولاد مباركه،آب و فاضلاب، بستني ميهن و…

 ماموریت هاگلر

“گروه صنعتی هاگلر،پيشرفت و توسعه پايدار را لازمه تداوم خود می داند.لذا به منظور دستيابی به اين مهم و در جهت جلب رضايت مشتری ، ماموريت، چشم انداز و ارزشهای سازمانی را در اين راستا تدوين نموده و ضمن هدفمند نمودن عمليات و اقدامات سازمانی، فراهم نمودن زمينه دستيابی به اهداف سازمانی را جز وظايف خود می داند.”

ارزش هاي شركت هاگلر ايران

  • رعايت حق تقدم به مشتری و مسئوليت پذيری در انجام تعهدات
  • پاسخگويی به موقع، مشاوره و رفع نياز مشتری
  • حفظ صداقت و عدالت در روابط كاری
  • توجه و تاكيد بر فرآيند تحقيق و توسعه
  • به روز بودن و رشد شركت و تضمين سودآوري كليه ذينفعان
  • ارزشگذاری به منابع انسانی و رشد و توسعه كاركنان به عنوان ارزشمندترين دارايی شركت.

چرا هاگلر

هاگلر فقط محصولات نمی فروشد.ما همواره نسبت به خدماتمان قبل از خرید و بعد از فروش متعهد بوده ایم و این مسئولیت جزء اصلی ترین وظایف تیم هاگلر می باشد.این سازمان همواره در تلاش است تا در راستای انتخاب سنسور فشار مناسب با شناخت نیاز و با تعهد به زمانبندی و هزینه تعریف شده ، خدمات مناسبی به مشتریان و متقاضیان ارائه دهد .

107 محصولات
120 پروژه ها
20 نمایندگان

تیم هاگلر

هاگلر مفتخر به داشتن تیمی است که اعضای آن هر یک تفاوت های یکدیگر را شناخته اند و به آنها احترام می گذارند و از این تفاوت ها در رشد کار تیمی خود و خدمت رسانی به شما عزیزان بهره می گیرند.

محمد اعتدالی

مسئول تحقيق و توسعه (R&D)

هادی رستم خانی

مدیر فنی

مهرداد اسفندیاری

مدیر فروش

امیرحسین سوری

مدیر توسعه و فروش خارجی

فرح سیدین

مدیر IT

سارا راد

مدیر منابع انسانی

رامین اسفندیاری

کارشناس فروش

سعید عابدی

مسئول دیجیتال مارکتینگ

علی اکبر مسکین

کارشناس تحقیق و توسعه (R&D)

فاطمه بهمئی

کارشناس تحقیق و توسعه (R&D)
نظرات مشتریان هاگلر

گالری تصاویر