تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی ایتک (Atek)

معرفی کمپانی ایتک

 

ایتک ATEK
شرکت ایتک از زمان تأسیس در سال 2002 در بازار سنسورهای کنترل موقعیت و تجهیزات اندازه گیری فشار در ترکیه به عنوان یک تولید کننده پیشرو شناخته شده است.
همه سنسورهای ما اکنون در ترکیه و بیش از 60 کشور در سراسر جهان به خوبی برای اندازه گیری حرکات خطی و دایره ای انواع ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند، این ماشین آلات شامل مبدل خطی ، انکودر مغناطیسی بدون تماس ، سنسور روتاری ، سنسور سیم کش ، مقیاس خطی نوری ، سیستم بازخوانی دیجیتال ، سنسور شیب ، ترانسمیتر فشار و پتانسیومتر هستند که کاملاً بدون دردسر ، ماندگار و با کیفیت عالی هستند.

 

طیف وسیع محصولات به ما این امکان را می دهد تا همیشه برای مشتریان خود در صنایع و کاربردهای مختلف نظیر ماشین آلات تزریق پلاستیک ، ماشین آلات آهن و فلز ، ماشین آلات بسته بندی ، ماشین آلات شیشه سازی، سنگ مرمر  و چوب، ماشین آلات خم کننده مانند ترمز پرس، ماشین آلات نساجی ، هیدرولیک ، روباتیک و غیره راه حل هایی خاص و بهینه ارایه دهیم.

همکاری بین تیم فروش ماهر و تیم مهندسی پیشرفته ما این امکان را می دهد تا کلیه طراحی ها و ساخت لوازم الکترونیکی و مکانیکی در کارخانه های پیشرفته ما در ترکیه انجام شود و محصولات را در مدت زمان بسیار کوتاه به مشتریان عزیز و شرکای خود تحویل دهیم. ما آماده ایجاد روابط طولانی مدت با شرکای خود و ارائه بهترین راه حل ها هستیم.

 

برای مشاهده محصولات ایتک و کاربردهای آن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code