تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی اشکرافت (ASHCROFT)

معرفی برند اشکرافت

شرکت اشکرافت بیش از 165 سال پیش با ماموریت محافظت از مشتریان خود، تاسیس شده است. زمانه عوض شده اما ماموریت این شرکت عوض نشده است. از اولین روز تاسیس اشکرافت تاکنون، تاریخ آن با نوآوری و کار کردن برای ایمنی و موفقیت مشتری گذشته است.

اشکرافت با بیش از 235 همکار در 55 کشور دنیا برای فروش و ارائه خدمات خود همکاری می‌کند. این شرکت، تحویل سریع محصول، خدمات منطقه‌ای تخصصی و پشتیبانی محلی ارائه می‌دهد.

خط مشی اشکرافت شامل چارچوب‌هایی است که به کارکنان این شرکت می‌گوید که در سطح فردی و همچنین جمعی، برای رسیدن به سود برای سهامداران خود، در زمینه‌ی محصولات و خدمات خود، در بازار رقابتی که در آن عمل می کنند، چطور عمل کنند.

اشکرافت تمام عملیات خود را با مصرف بهینه‌ی آب و انرژی، کاهش تولید پسماند و انجام بازیافت، انجام می‌دهد. هدف از این کارها، تمیز و زیبا نگاه داشتن محله‌های ما و کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست است.

محافظت از مشتریان، چیزی است که اشکرافت هر روز به مشتریان خود ارائه می‌دهد و این مساله از کارخانه‌ها و با پرسنل آن‌ها شروع شده است. تیم‌ اشکرافت به شکلی ایمن و با رعایت بالاترین استانداردهای کیفی و محافظت از محیط زیست، عمل می‌کند. چالش‌های ایمنی که هر سه ماه یکبار انجام می‌شود، تعهدات ایمنی، آمادگی اورژانسی، و تیم‌های کمک‌های اولیه، تنها چند مورد از روش‌هایی هستند که به کمک آن‌ها ایمنی را اولویت اول خود قرار داده است.

برای مشاهده محصولات اشکرافت و کاربردهای آن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code