تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی سوکو (Suco)

معرفی برند سوکو

بیش از 80 سال است که SUCO Robert Scheuffele GmbH & Co. KG، که با اسم تجاری سوکو شناخته می‌شود، به عنوان یک متخصص در حوزه‌ی سیالات و تکنولوژی انتقال انرژی مطرح است.

سوکو در سال 1938 تاسیس شد. از آن زمان تاکنون، محصولات این شرکت انحصارا در شهر بیتیگهایم-بیسینگن (نزدیک اشتوتگارت) در آلمان، طراحی و تولید می‌شوند. سوکو حدود 170 نفر پرسنل دارد و سالانه بیش از 24 میلیون یورو سرمایه تولید می‌کند.

حضور بیش از 60 مامور فروش سوکو در 50 کشور دنیا، باعث می‌شود که این شرکت بتواند به سرعت سفارشات و درخواست های مشتریان را پاسخ دهد و در مهم‌ترین بازارهای جهانی، پشتیبانی لازم را ارائه نماید.

تکنولوژی سیالات شامل کاربردها برای کل صنعت می‌شود. فشار مکانیکی و سوییچ‌های خلأ، نسخه‌های سفارشی با اتصال و کابل، سوییچ‌های فشار الکترونیکی و ترانسمیترهای فشاری که در سراسر جهان، اعتبار قابل توجهی کسب کرده‌اند.

مجموعه‌ی محصولات Suco همچنین شامل سوییچ‌های فشار ضدانفجار با تاییدیه ATEX جدید می‌شود. تمام محصولات در حوزه تکنولوژی سیالات، طراحی، آزمایش و تولید شده‌اند تا پاسخگوی سخت‌ترین شرایط هیدرولیک سیار باشند.

مجموعه‌ی محصولات سوکو در حوزه تکنولوژی انتقال، شامل کلاچ و ترمز مرکزگریز، کلاچ و ترمز الکترومغناطیسی و همچنین ترکیبی از المان‌های تکنولوژی انتقال برای ایجاد یک سیستم کامل می‌شود.

برای مشاهده محصولات سوکو و کاربردهاب آن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code