تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی جمز (Gems)

جمز سنسور

معرفی برند جمز

داستان شرکت «کنترل‌ها و سنسورهای جمز» از 60 سال پیش در سال 1955 شروع شد. در آن زمان موسس شرکت، ادوارد اچ. مور، در زیرزمین خانه‌ی خود یک شاخص سطح طراحی کرد و این محصول را در سال 1959 ثبت اختراع کرد. سپس همراه با شریک خود، گوردون سیگل، شرکت جمز را تاسیس کرد (که GS مخفف اسم گوردون سیگل و EM مخفف اسم اد مور است).

اولین موفقیت تجاری شرکت جمز یک سوییچ بیلج برای صنعت قایق و کشتی‌های کوچک بود. پذیرش سریع محصولات جمز برای کاربردهای نظامی و صنعتی، به توسعه و گسترش پیوسته‌ی کارخانه و تعداد پرسنل جمز منجر شد؛ از یک ساختمان به مساحت 600 متر مربع به یک کارخانه به مساحت 5600 متر مربع در شهر پلین‌ویل، در ایالت کنتیکت واقع در ایالات متحده آمریکا، نقل مکان کردیم.

امروزه شرکت جمز مجموعه‌ی متنوعی از محصولات را طراحی و تولید می‌کند که شامل سطح‌سنج مایعات، سوییچ جریان و سوییچ فشار، سنسور و ترانسدیوسر، شیر صنعتی  مینیاتوری و سیستم‌های سیال از پیش‌ساخته می‌شود. جمز زیرمجموعه‌ی شرکت بزرگ فورتیو می‌باشد؛ Fortive جزو یکی از شرکت های فرچون 500 می‌باشد (500 شرکت برتر آمریکایی از نظر درآمدزایی) که حضوری جهانی دارد. شرکت کنترل‌ها و سنسورهای جمز در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا کارخانه و مراکز تولید دارد و در سراسر جهان، دارای دفاتر پشتیبانی فروش، مهندسی و خدماتی می باشد. جمز منابع لازم را برای حمایت از نیازمندی‌های طراحی و تولید مورد نظر شما در هر نقطه از جهان دارد.

برای مشاهده محصولات جمز و کاربردهای آن کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code