تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی ویکا (WIKA)

معرفی کمپانی ویکا

کمپانی ویکا  یکی از معروفترین تولیدکنندگان ابزار دقیق و تجهیزات کنترل فرآیند در جهان است. این کمپانی در سال 1996 توانست رتبه یک جهانی را برای اندازه گیری فشار و همینطور اندازه گیری دمای مکانیکی به دست بیاورد. همچنین این کمپانی در 50 سالگی اش برند اول تولیدکننده گیج های فشار و دما در سراسر جهان شد.  دفتر اصلی این شرکت در کشور آلمان قرار دارد.  سایر شرکت های وابسته به این کمپانی هم در بیش از 40 کشور مختلف فعال هستندویکا با اطمینان خاطر بالاترین کیفیت تحویل کالا را تضمین می‌کند و ‌دلیل این قضیه هم تولید محصولات در نقاط مختلف جهان است. هر ساله درمجموع بیش از 50 میلیون محصول استاندارد و ثابت و همینطور مطابق سفارش مشتری در بسته‌های تکی تا 10,000 تایی برای مشتریان در سراسر جهان ارسال میشود.

ویکا (WIKA) در سال 1946 شروع به فعالیت کرد و مثل خیلی از شرکت های بزرگ با پشتکار، دقت و تلاش رشد کرد و به جایگاه امروز خود رسید و امروز با هزاران کارمند متخصص، در زمینه‌ی تولید تجهیزات اندازه‌‌گیری سطح، فشار، دما، جریان و و همچنین کالیبراسیون فعالیت میکند.

 این شرکت به ‌دلیل ارائه‌ی بازه‌ی وسیعی از تجهیزات دقیق و همچنین خدمات جامع، بین صاحبان صنایع محبوبیت بسیاری دارد. کمپانی آلمانی ویکا، متخصص و پیشگام در حوزه تولید تجهیزات ابزار دقیق است و همواره در صدد عرضه بهترین محصولات با بهترین کیفیت متناسب با نیاز مشتری است.

قابل اعتماد بودن محصولات و پایبندی به استانداردهای جهانی ویژگی بارز ویکا است. این محصولات میتوانند از آسیب های جانی و مالی پیشگیری کنند و منجر به موفقیت در عملکرد سیستم ها شوند. محصولات تولیدی ویکا از اجزای بسیار مهم سیستم های فنی هستند و قلب تپنده بهینه سازی فرآیندها محسوب میشوند.

برای مشاهده محصولات ویکا و کاربرد های آن کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code