تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی کلر (KELLER)

شرکت کلر

کمپانی KELLER

کمپانی KELLERسوئیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنسور و ترانسدیوسر ها و ترانسمیتر های فشار در اروپا است. محصولات تولیدی این کمپانی که کاربردهای گسترده ای دارند، در بسیاری از صنایع، جزو حیاتی سیستم ها به حساب می آیند و کیفیت آن ها تاثیر مستقیمی روی عملکرد وسایل و دستگاه های مختلف میگذارد.

 تاریخچه کمپانی کلر

بیش ار 40 سال است که از تاسیس این کمپانی میگذرد ( سال 1974). نام این کمپانی از  نام خانوادگی موسس این شرکت یعنی “هانس دبلیو کلر”   Hannes W. Keller گرفته شده است. او شرکت خودش را در 40 سالگی تاسیس کرد. این کارآفرین نابغه، فیزیکدان، ریاضیدان، پیانیست و همینطور مخترع سلول اندازه گیری سیلیکونی یکپارچه است. کلر در مدت کوتاهی توانست جذابیت کمپانی خود را به رخ صنایع مختلف بازار جهانی بکشد و متخصصین بسیاری به عنوان نیروی کار جذب کند. دفتر و کارخانه اصلی این کمپانی در وینتتور که بخش آلمانی زبان سوییس است قرار دارد و توانسته به موفقیت زیادی دست پیدا کند.

مزایای رقابتی کلر

قیمت مناسب: هزینه کمتر به دلیل تولید انبوه . این یک فرمول ساده و در عین حال پیچیده برای جلب رضایت مشتریان است. طبق آمار کمپانی، بیش از یک میلیون مبدل فشار و ترانسمیتر در سال توسط کلر از خط تولید خارج می شود.

برای مشاهده محصولات کلر و کاربرد های آن کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code