تولید کننده ها, همه مقالات

کمپانی وگا (Vega)

معرفی برند وگا

وگا یک تولید‌کننده ابزار دقیق در سطح جهانی می‌باشد. سبد محصولات این شرکت از سنسورهای اندازه‌گیری سطح مداوم، سطح نقطه‌ای و فشار تا تجهیزات و نرم‌افزارها برای به‌کارگیری سنسورها در سیستم‌های کنترل فرآیند گسترش یافته است.

ارزش‌های وگا :
وگا که در سال 1959 در منطقه بلک فورست تأسیس شد، امروز 1،450 کارمند در سراسر جهان در اختیار دارد، که 720 نفر از آن‌ها در دفتر مرکزی در شیلتاخ کار می‌کنند. در این مقر مرکزی است که راه حل‌هایی برای متفاوت‌ترین و سخت‌ترین وظایف اندازه‌گیری به دست می‌آید و تحقق پیدا می‌کند. این شرکت علاوه بر دفتر مرکزی در شیلتاخ، دارای 18 شرکت تابعه، یک شرکت هلدینگ و همچنین 79 نماینده در هشتاد کشور جهان است. ۸۱ درصد محصولات این شرکت به صادرات اختصاص می‌یابد.

وگا از نظر فنی و اقتصادی شریکی قابل اعتماد برای کلیه صنایع است. «کاربرد را ساده کنید و قابلیت اطمینان به آن را افزایش دهید» با این فلسفه وگا همه سود می‌برند.

سنسورهای وگا، سطح مخازن و انبارها یا فشار در کشتی ها یا خطوط لوله را اندازه‌گیری می‌کنند. فرآیندهای تولیدی در بسیاری از بخش‌ها، در صنایع شیمیایی و داروسازی، در مهندسی محیط زیست، در صنعت کاغذ و سرامیک، در معدن و همچنین سایر صنایع اولیه، در تولید برق و همچنین در زمینه‌های تولید مواد غذایی و آب و فاضلاب و تصفیه آب – بدون فن‌آوری وگا غیرقابل تصور خواهد بود.

محصولات این شرکت دارای گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های لازم برای استفاده در سراسر جهان می‌باشد.

برای مشاهده محصولات وگا و کاربردهای آن کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code