همکار محترم:

با توجه به وظیفه ما مبنی بر پشتیبانی گارانتی و اطمینان ما به شما در حوزه فنی کالا، ما این برگ را مبنی بر تشخیص شما بر خرابی کالا میدانیم نه اشتباه مشتري و در حداکثر یک روز کالاي شما تعویض می گردد و جنس معیوب به همراه این گزارش براي کارخانه ارسال میگردد تا مراتب پیگیري شود.

توجه: اشتباهات فرعی خرابی کالا که شامل گارانتی نمی شود به شرح زیر است:
سیم کشی اشتباه از طرف مشتري- اتصال برق مازاد بر برق مشخص شده در کالا- ضربه خوردگی- آب خوردگی بیش از توان مقاومت استاندارد کالا - دماي بالا بیش از حد استاندارد کالا- فشار بالا بیش از حد استاندارد کالا- فشار پایین بیش از حد استاندارد کالا


"از اینکه ما را در خدمات رسانی هرچه بهتر و با کیفیت تر کمک می نمایید کمال تشکر را داریم "

  • فرم آنلاین ثبت خرابی

    تکمیل تمامی فیلدها الزامی است
  • - -
  • مشخصات کالا

  • مشخصات فروشنده

  • کد استان/شهر - شماره تلفن
  • مشخصات خریدار

  • کد استان  - شماره تلفن
  • شرح استفاده کالا و اظهارات مشتری

  • اظهارات فروشنده